• SPIN – pregled dogodkov

• Gostovanje spletnih strani

Gasilski tabor mladine gasilske zveze Mengeš v Logarski dolini, 26.-29.8.2010

Dodano: 01.09.2010

V letošnjem letu si je mladinska komisija GZ Mengeš zadala plan izpeljati tabor mladine. Tako smo mentorji pod vodstvom Roberta Ručigaja začeli pripravljati vse potrebno, da bi se otroci na taboru zabavali in se hkrati tudi kaj naučili. Pripravili smo program pridobivanja veščine PREVENTIVEC za mlajše in NARAVOSLOVEC GOZDAR za starejše pionirje. Sledi kratek opis štirih čudovitih dni, ki smo jih preživeli v Logarski dolini.

1. Dan – 26.8.2010
Izpluli smo ob 9. uri izpred gasilskih domov. Po uspešno prevoženih dolgih kilometrih do Logarske doline z enim postankom smo srečno prispeli živi in zdravi. Takoj po pristanku smo se razdelili po sobah in bili prijetno presenečeni nad »taborniško hišo«. Po kosilu ter celodnevnih aktivnostih (gasilskih in športnih) smo uspešno pojedli tudi večerjo. Zabavali smo se pozno v noč in zaključili dan.

2. Dan – 27.8.2010
Po zgodnjem bujenju nas je najprej čakala jutranja telovadba s petimi vaditelji, potem pa smo izgubljene kalorije nadoknadili z obilnim kmečkim zajtrkom. Sončno dopoldne smo izkoristili za gasilske veščine – mlajši so vadili prenos vode, vajo z vedrovko, napisati pa so morali tudi 5 preventivnih gesel; starejši so imeli vaje razvrščanja, vezanje vozlov, hitro spajanje cevi na trojak in spajanje cevi na trojak (4xC in 1xB cev). V času »popoldanskega počitka« je Matevž vadil harmoniko ostali plesni pari pa so plesali polko. Popoldanske aktivnosti so potekale z lokalnim gozdarjem ki nas je popeljal po gozdni učni poti. Dan smo zaključili z igranjem družabnih iger in čakanjem dežja.

3. Dan – 28.8.2010
Večerne napovedi preteklega dne so se uresničile – že zvečer smo dočakali dež s točo, zbudili pa smo se v oblačno in deževno jutro. Jutranja telovadba je zaradi slabega vremena odpadla, zato smo dan začeli v jedilnici pri bogato obloženi mizi. Deževno dopoldne smo izkoristili za izobraževanje, mlajši pionirji so za potrebe preventivne značke risali risbice, starejše pionirje pa je čakal esej na temo varovanja okolja. Tudi popoldan nam vreme ni bilo naklonjeno, zato smo popoldanski počitek priredili za tekmovanje »Gasilec ima talent«, v katerem so naši mladi upi prikazali veliko pevskega, plesnega in drugega znanja, zmago pa so si s pomočjo harmonike, plesa in petja prislužili Matevž, Jan in Sara. Kasneje je sledil kratek sprehod, ki ga je zopet zmotil dež. V času do večerje so pionirji tekmovali v kvizu znanju o preventivi, prvi pomoči in sestavljali sestavljanko. Večer smo zaključili ob družabnih igrah, čakali na izboljšanje vremena in zadnjega dne tabora.

4. dan – 29.8.2010
Zjutraj nas je razveselilo modro nebo, kar smo zopet takoj izkoristili za jutranjo telovadbo v hladu gora. Po zajtrku je bil čas, da pospravimo sobe in spakiramo prtljago, nato pa smo se v času do kosila zamotili z raznimi družabnimi igrami, sledila pa je tudi razglasitev naj pionirjev glede na prikazano znanje v gasilskih veščinah, kvizu, vedenje na taboru in urejenost sobe. Tako smo iz vsake kategorije (mlajši in starejši) dobili pet najboljših. Po nedeljskem kosilu smo se še malo poigrali, nekaj pred 15. uro pa je na dvorišče našega začasnega domovanja pripeljal avtobus in čas je bil za odhod. Polni novega znanja in lepih spominov smo se odpravili proti domu, upajoč, da se naslednje leto zopet srečamo na gasilskem taboru.

Slike si lahko ogledate v FOTOGALERIJI (klikni!)