• SPIN – pregled dogodkov

• Gostovanje spletnih strani

Tabor gasilske mladine GZ Mengeš na Debelem Rtiču, 19.8. – 23.8.2022

Dodano: 25.08.2022

V petek, 19.8.2022, se je gasilska mladina GZ Mengeš odpravila na tradicionalni tabor na Debeli Rtič. Najprej smo si ogledali Gasilsko brigado Koper, kjer smo si ogledali video ob 70. letnici njihovega delovanja, predstavili so nam vozni park in gasilski dom. Po končanem ogledu smo se razpakirali v sobe in si privoščili kosilo, nato pa je sledilo kopanje v morju, kjer smo supali, se potapljali in zabavali. Sledila je zaslužena večerja, preostanek večera pa smo preživeli na plaži, kjer smo imeli disko, nekateri pa so igrali nogomet.

Fotografije si lahko ogledate na povezavi: Slike 1. dan

Drugi dan tabora smo začeli z jutranjo telovadbo, nato pa je sledil zajtrk. V dopoldanskih urah smo imeli predavanje za tečaj Pionir II in veščino Preventivec. Vsako prosto sekundo v dnevu smo namenili kopanju, uživanju na plaži in igranju kart. Po kosilu je sledilo ponovno izobraževanje za tečaj Pionir II, z najmlajšimi pa smo se poigrali z družabnimi igrami. Pridružil se nam je tudi predsednik Gasilske zveze Mengeš Boštjan Čebulj, ki je nas je pozdravil in žaželel lep in uspešen tabor. Seveda tudi popoldne ni manjkalo kopanja, supanja, skakanja v vodo in potapljanja. V večernih urah smo se pomerili v nogometu, nekateri pa so se zabavali v disko glasbi, nato pa vsi utrujeni popadali v postelje.

Fotografije si lahko ogledate na povezavi: Slike 2. dan

Tretji dan na taboru smo prav tako pričeli z jutranjo telovadbo in zajtrkom. Nato je sledilo izobraževanje za tečaj Pionir II, najmlajši pa so se odpravili na sprehod in medtem opravili še praktični del za veščino Preventivec. Po kosilu smo malo počili, ter se nato polni energije odpravili na bazen, kjer smo preživeli preostanek popoldneva. Kasneje smo že komaj čakali večerjo, saj smo izkoristili vso energijo. Sledile so družabne igre in zabava ob glasbi.

Fotografije si lahko ogledate na povezavi: Slike 3. dan

Četrti dan smo se zbudili v lepo sončno jutro brez oblačka. Kot že vsak dan smo meli tudi danes telovadbo, da ohranjamo kondicijo naših atletov. Po zajtrku smo se odpravili na kopanje, za tem je sledilo predavanje gasilske opreme, prve pomoči ter razvršanje. Tudi ta dan smo dobili obisk in sicer župana Občine Mengeš Franca Jeriča. Po kosilu so sledili izpiti za tečaj Pionir II, nato pa smo odšli še na zadnje kopanje na taboru. Po kopanju smo imeli nogomet, kjer smo igrali prijateljsko tekmo med starejšimi in mlajšimi mentorji. Ko smo zaključili z večerjo smo vadili še za državno tekmovanje. Popadali smo v postelje, saj nas je naslednje jutro čakal odhod proti domu. Tudi letošnji tabor smo uspešno zaključili s pridobljenimi novimi čini, izkušnjami in lepimi spomini.

Fotografije si lahko ogledate na povezavi: Slike 4. dan

Na tabor se je odpravilo 12 naših otrok v spremstvu 7-mih mentorjev.