• SPIN – pregled dogodkov

Tabor gasilske mladine GZ Mengeš, 23.8.-26.8.2018 // DODANE SLIKE //

Dodano: 27.08.2018

1. dan
Vroč in soparen začetek dneva v Mengšu, prijetno hladen zaključek dneva na Rogli – tako bi lahko na kratko povzeli prvi dan Tabora gasilske mladine.
Na pot smo se odpravili ob 9. uri, 47 otrok in 13 mentorjev iz celotne GZ Mengeš. Nekaj čez enajsto uro pa smo že občudovali zeleno in mirno Roglo. Počasi smo se razporedili po sobah in neučakano odšli na kosilo. Rogla je pred leti že bila naše taborno mesto in vsi smo si jo zapomnili tudi po okusni, zdravi in raznoliki hrani. Kosilo nas ni razočaralo.
Po popoldanskem počitku smo si privoščili sankanje na adrenalinskem sankališču Zlodej, ki nas je vse navdušilo, adrenalin iz sankališča pa nas je pognal na dolg sprehod po obrobju resorta. S praznimi trebuščki smo se odpravili na večerjo.
Po večerji so sledile družabne in športne aktivnosti, večerna osebna higiena in počitek.

2. dan
Drugi dan smo začeli z jutranjo telovadbo. Rogla nam je postregla s svežim zrakom in zeleno okolico, zato je bil jutranji tek skoraj zabaven. Sledil je krepčilen zajtrk in kratek počitek.
Prva jutranja izobraževalna aktivnost je potekala v dveh skupinah. Starejša skupina je odšla na odlično pripravljeno orientacijo, ki je na sedmih kilometrih vsebovala sedem kontrolnih točk, katere je iskalo sedem skupin s tremi člani. Vsako točko je bilo potrebno s pomočjo veščin orientacije najti in se na njej evidentirati. Druga, mlajša skupina, pa je trenirala redovne vaje in vajo z vedrovko.
Proti koncu treninga so nas obiskali predstavniki občine Mengeš – župan Franc Jerič, predsednik GZ Mengeš Janez Koncilija in predsednik PGD Topole Franc Hribar. Ogledali so si naše delo, odšli z nami na kosilo in se na jasi pred hotelom z nami slikali. Tako je nastala že deveta skupinska fotografija, tokrat v oranžno – rdeči kombinaciji majic.
Po slikanju so starejši otroci naredili analizo pohoda z orientacije, mlajši pa so si privoščili krajši počitek. Sledilo je plavanje v notranjem bazenu in športne igre na igrišču. Ravno prav lačni smo odšli na večerjo, po večerji pa na pohod proti razglednemu stolpu na Rogli. Nazaj smo se vrnili po malce daljši poti in si ogledali še igrišče imenovano Pohorska vasica in čudežno gobico, z neverjetnimi kapacitetami. Danes bomo dobro spali!

3. dan
Deževno vreme nam je danes na veliko žalost vseh nas odvzelo možnost jutranjega teka, zato smo pač eno urico dlje poležali :).
Dan smo začeli z osebno higieno in zdravim zajtrkom. Po zajtrku smo si privoščili kratek počitek in naredili plan sledečega dneva. Vreme nam je narekovalo, da bo dan namenjen izobraževanju, ker dež ni kazal nobenih namenov, da preneha zalivati narave. Razdelili smo se v dve skupini; starejši otroci so ponavljali snov za tekmovanje Matevža Haceta, mlajši pa so v dveh skupinah ponovili gasilsko organizacijo in prvo pomoč. Volja in zbranost za učenje sta trajali vse do kosila.
Po kosilu smo se prepustili deževnemu vremenu, ki je še kar vztrajalo. Popoldan je bil tako namenjen druženju in zabavi – igra vislice, jungle speed, karte, harmonika in tudi nekaj elektronike je tako zaznamovalo popoldan predzadnjega dneva tabora.
Po večerji pa obvezni disko – glasba, ples in zabava.

Slike si lahko ogledate v FOTOGALERIJI (klikni!)